I’m Back

Idag fyller mina kära mamma 50 år och just nu firas det ordentligt. Jag hoppas hon blev glad med min present. Det är så mycket som gjorts på sista tiden så jag har inte hunnit skriva både jobb, vänner, utbildning ja allt. Inte blivit mycket av devote heller för den delen. Så jag bestämde mig för att skriva här sålänge tills jag hinner fixa & trixa ihop en snygg header & bakgrund.

Började som sagt nu i måndags & det kändes spännande & annorlunda, att läsa något annat än affärsjuridik. Fick gå omkring i ett supersnygg röd bandana dekorerad av mig själv med orden törstig och öl. Jag är nolla på nytt! Haha. Munchen Hoben i torsdags! Klampade omkring leran & kände riktig festivalkänsla. Var helt död dagen efter.

Ska försöka hitta tiden att skriva. Mycket roliga saker & på måndag drar det igång ordentligt. Ikväll ska jag kanske fortsätta ut med Frida & hennes kompisar. Vi har verkligen försökt ses sålänge, men går alltid på något vänster om varandra.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0