the hush sound

Soligt väder idag. Känner mig lite friskare nu!! Hoppas det håller i sig.

Tidig föreläsning imorgon. Efter det ska jag, Madde & Tiffany sitta i biblioteket tillsammans. Bestämde oss för att få undan så mycket som möjligt. Fööör, vi är tre tjejer som gillar fritid starkt. Det var kontentan av vår diskussion utanför KEY idag.

På Torsdag blir det exempelvis vilt födelsedagsfirande, vilket betyder att jag inte vill eller för den delen kommer sitta hängandes över en bok.

Något annat dåligt/bra beror på, är att jag upptäckte den fantastiska grejen att jag kan nalla av LIU:s internet på min iphone när jag sitter där & pluggar. Vilket resulterade i min mest aktiva period på Facebook på år och dag. Enjoy!

Nu ska jag gosa ner mig i min säng med min ELLE - tidning. Godnatt eller som Georg så fint hade sagt det "Vi ses om 12 timmar mina vänner". Blir alltid lika glad av den mannen. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0