Last day and we just keep on running,

Lyssnar på x-mas songs. Kom precis hem! Sista seminarierna för 2010 är avklarade och jag har nästan en halv kandidatexamen i affärsjuridik. Efter seminarierna tog jag en snabb lunch och köpte boken i externredovisning för mina rabattkuponger som gick ut nu till jul.

Tog bussen ner till stan & jobbade mellan 13.30 - 19.00.

Köpte sedan sista julklappen. Ni får tänka på min studentbudget, den är tight. Enda gången det är bra att vara ensambarn, fast nej hade hellre haft en hel hög med syskon att köpa till, verkar så mysigt. Mamma får en ögonbrynspenna från Lancome, pappa en glaskaraff från Eva Solo, farmor och farfar en grytvante i silikon från Sagaform & till julklappsleken säger jag inte, ifall någon nyfiken kusin ramlar in på min blogg. Viktor var nämligen & hejade på mig idag, hemma från Luleå, äntligen!

Köpte något litet till mig själv med på H&M och min favorit hårinpacking.

Bästa överraskningen fick jag nog när jag kom hem ändå, ett presentkort på 450 kr i valfri butik från mitt förra jobb, Byggmax. Blev helt överlycklig! Tack, tack så hemskt mycket tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0