Loud,

Tog en tidigare buss idag för att träffa Madde och Emmorna i Baljan. Inget fika för mig, men en liten pratstund iallafall. Efter det hade vi föreläsning i I101. Tror det är min favoritsal, lyssnar så bra där.

Har 15 rättsfall att läsa inför seminariet! Efter en titt på uppgiften så känner jag att även den kommer att ta tid. Har börjat läsa det första nu ikväll. Får inspireras av One L som föreläsaren pratade om.

Det som känns skönt, om jag kan säga så, är att jag för första gången på länge känner att jag har full koll på alla datum. Min kalender har blivit mer använd nu än vad den blivit under det senaste året. Jag är väldigt glad för det, för känner mig mer planerad.

Imorgonkväll är det avslutning på dansen! Vi ska ha miniuppvisning till Rihannas complicated. Tycker verkligen om hennes senaste album.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0