Who says I can't get stoned

Hemma nu! Ska ta en skön härlig dusch tänkte jag säga. Men nej det ska jag inte, tvätta mitt hår däremot. Välbehövligt. Försöker dra ner på antal ggr jag duschar per dag, för det var tydligen inte bra alls. Jag fryser konstant så älskar att ta en varm dusch.

Det har hänt två saker. Jag är nervös, jag är supernervös. Vill verkligen med hela mitt hjärta att det här ska gå bra. Jag har lärt mig en viktig läxa det här året. Eller som en viss person sa, "Varje morgon går jag ut på min uppfart, tar av mig min låtsasryggsäck, öppnar bagageluckan, lägger i ryggsäcken och stänger. Mina grannar måste tro jag är mentalt rubbad eller åtminstone lätt sinnesförvirrad". Tror jag la till min egna ord i slutet där för att få till en dramatisk touch. Men det är faktiskt sant, jag är förvånad att jag inte förstått det tidigare. Jag måste lära mig att skilja på dessa två saker.

Jag känner mig väldigt lycklig just nu ikväll.


Who says I can't get stoned
Turn off the lights and the telephone
Me in my house alone
Who says I can't get stoned

Who says I can't be free
From all of the things that I used to be
Rewrite my history
Who says I can't be free

It's been a long night in New York City
It's been a long night in Baton Rouge
I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you

Who says I can't get stoned
Call up a girl that I used to know
Fake love for an hour or so
Who says I can't get stoned

Who says I can't take time
Meet all the girls in the county line
Wait on fate to send a sign
Who says I can't take time

It's been a long night in New York City
It's been a long night in Austin too
I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you

Who says I can't get stoned
Plan a trip to Japan alone
Doesn't matter if I even go
Who says I can't get stoned

It's been a long night in New York City
It's been a long time since 22
I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0