Från A till Ö

Idag har varit en dag full med saker att göra. Började kl 9.30 hemma hos kära farmor och farfar. Fika och frukost med släkten och ladda krafterna. Farmors kakor är nog bland det godaste som finns. Hon kan dock aldrig erkänna det själv, utan det är alltid något litet fel. Men hon behöver inte oroa sig vi tycker alla att de är godast i världen.

Efter det jobbade jag mellan 12 - 16, idag var lite lugnare än igår. Fortfarande mycket folk, men det är bara roligt att det finns saker att göra. Jag trivs så bra! Ärligt jag älskar det faktiskt, finns ingen som helst klump i magen.

Efter det åkte jag ut till Mathilda och hennes glöggfika. Trodde jag fått nog av kakor Men ja, Tilda, perfektionisten personifierad, hade plockat fram pepparkakor med ädelost och en mängd olika kakor. Mysigt med ljus och lugn musik, vi kom in på alla möjliga ämnen.

Nu blir det att hålla sig nyttig fram till julafton, då ska jag synda igen. Ska bli skönt att komma in i vanliga vanor igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0