Have yourself a merry little christmas,

Hejsan! Lite dålig uppdatering, men det har varit storhelg nu, hehe. Julafton var mys med släkten hemma hos farmor & farfar. På juldagen firade jag jul med min mamma & hennes familj.

Hade strängt sagt till mig själv att jag inte skulle gå ut på juldagen, men slutade på NH ändå. Var jättekul, om än lite kallt i kön. Min & Tildas sista utgång tillsammans för ett bra tag framöver, sad but true. Tur att vi hade så kul! Inte lika kul när jag skulle hämta ut min jacka och upptäckte att min bricka var borta. Världens snällaste i garderoben så behövde inte vänta till sist utan fick leta fram den.

På annandagen var vi ute i Brokind hos min faster, farbror och kusiner. Vet inte riktigt varför vi kör två julbord med samma personer så tätt i rad, men det är en tradition och jag tycker om det massvis.

jobbat annandagen samt idag och ska göra det fram till nyår. Sedan blir det att börja titta på associationsrätten ordentligt.

Nu ska jag ta en varm dusch! & fixa här hemma lite. Kanske laddar jag upp lite julbilder med om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0