Hem söta hem,

Hem söta hem. Äntligen hemma, var så rysligt kallt ute. Gick & funderade på att emigrera. Jobbat idag 10 - 19. Köpt alla mina julklappar på jobbet, förutom den till mammi. Köpte en liten julklapp till mig själv med. Två kivik ljuslyktor i hallonrosa. Ville tända dem nu för att inviga dem. Men hittar inte tändstickorna. Damit, men de är väldigt fina.

Efter jobbet åkte jag ut till Sanna. Skrivit på hyreskontraktet för lägenheten nu! Kan inte förstå det själv, snart flyttar jag. Sanna hade gjort sitt rum så fint, verkligen perfekt. Sanna & Filip visade Johan Glans klipp, haha, funderar på att se de sista nu.

Efter det åkte jag hem med bussen. Fick panik när bussen åkte åt fel håll, haha, gråten satt ärligt talat i halsen. Var så jäkla kallt, jag var trött, inte ätit sen lunch & allt bara kändes fel. Pulsa hem genom snön, vägrade ens tänka tanken. Som tur var så hade bussen tagit fel håll av misstag så fick åka en sväng för att hitta någonstans att vända, inte mig emot som fick komma hem, om än lite senare.

Imorgon har jag Sem. 8 - 10, 10 - 12. Ska träffa gruppen lite innan & prata igenom det. Efter det bär det av till jobbet. Känns bra! Vilken tur jag hade som fick chansen att jobba i jul.

Snart är det julafton, kan inte förstå det själv. Tiden går för snabbt, den räcker inte till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0