In every beat of my heart there is a beat for you,

Igårkväll såg jag nog en av de bästa filmer jag sett, Benjamin Button. Så gripande, kunde inte sluta tänka på den idag på jobbet. Vill se den igen!

Jobbat 10 - 19 idag, var kul! Har dock fått väldigt ont i ryggen. Vet inte varför, så ikväll ska jag vila. Känner mig som en 80 - åring! Haha. Nej ärligt måste ligga ner. Ska jobba i helgen med! & har hittat två av min julklappar där, bra!

Från 1  - 2. Ska göra något att äta nu, ta en varm skön dusch, plocka iordning & sedan krypa ner och mysa under mitt täcke. Undrar om det går någon bra film ikväll? & om ni tycker det låter som en tråkig fredagkväll så säger min kropp att det är precis vad den vill just nu.

Började tänka på min mormor och hur mycket jag saknar henne, varje dag. ♥ Är så mycket jag vill berätta för dig & så mycket vi skulle ha gjort tillsammans.

"We're meant to lose the people we love. How else will we know how important they are?"

Min tanke, hoppas vi kommer på det innan.

"Benjamin: I was thinking how nothing last and what a shame that is.

Daisy: Some things last."

Min tanke, det stämmer alldeles för bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0