Marimekko,

Jag har verkligen fastnat för den stora Marimekko skålen i hallon. ♥ Först tyckte jag den var ful & sedan tyckte jag att den var så ful att den blev snygg. Visst är det lite roligt. Mathilda har köpt en i transparent färg till sin mamma.

Har druckit varm choklad och myst i en alldeles för stor tröja. Funderar på att göra en kopp till!

Skrivit in allt i min kalender om vad som kommer hända de närmsta veckorna och fram till den 29 januari kommer det att bli tufft. Dear Santa, det jag önskar mig mest i julklapp är ny motivation och att den 21:e ordnar sig till det bästa så jag hinner fixa båda seminarierna och jobba.

Nu gäller det att ta sig i kragen Sara Kristin Olofsson! Om jag ska få dessa bitar att falla på plats.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0