Na na na come on,

Får skriva ett lite snabbt inlägg. Igår var jag & hämtade nyckeln till lägenheten, dvs. jag har en lägenhet nu. Lite ofattbart när jag tänker på det. Kommer nog ta ett tag innan jag känner mig hemma & får ordning på allt. Är hemma hos pappa nu. Ska fixa mig lite snabbt, försöka plocka ordning i kaoset som spridit ut sig på mitt golv, försöka få tag på flyttkartonger mm.

Först & främst ska jag ta mig ner till stan, köpa mitt favorit rouge från Make up Store - Sugarpink, varit utan det alltför länge. Kanske köpa en nyårsklänning, sett en jag verkligen fastnat för & köpa min Marimekko skål för mitt presentkort jag fick i julklapp. Efter det ska jag jobba mellan 12 - 19.

Nya året ska firas in Sverker vis, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0