Böcker i mängder,

Idag har jag köpt kurslitteratur för 1800 kändes ju sådär. Men killen i akademibokhandeln tror jag tyckte lite synd om mig. Fick någon slags medlidsam blick och slängde med häftstiften jag tänkte köpa och två fina whitelines block. Blev genast lite gladare. & sen fick jag presentkort på 300 kr för de hade ett erbjudande om att vid köp för 500 gavs presentkort på 100 kr. Så antingen ska jag köpa julklappar för det. Eller så ska jag köpa den där övningsboken i externredovisning, så jag har senaste upplagan, inte bestämt mig än.

Får en grattis pocketbok med hemskickat från Adlibris- Fantomerna, svarade på företagsbarometern. Blir ett paket till mig eller julklappsleken kanske?

Försökte sedan mig på att läsa i Key, gick bra 33 sidor. Sedan hände det som alltid händer i Key. Någon bestämmer sig för att spela på pianot. Han var duktig, jätteduktig faktiskt. Men min koncentration var som bortblåst. Cyklade hem i kylan. Kom fram till att helvetet inte är varmt det är - 20 och består av is och snö, lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0