CUTEUNDIES

Åh nöjd jag är, ska ta kort på mitt nya inköp. Köpte två stycken till Lisa, som en överraskning, så hoppas på att hon blir glad. Delad lycka är ju dubbel lycka :P. Jag & Camilla körde på idag & det gick riktigt bra, vi var väldigt nöjda när vi gick hem.

Som sagt ska ta kort på dem, men först mot köket. Jag har en liten surprise installed till på måndag, vill gör något nytt. Ja inget stort, än sålänge, men ni får väl vänta & se. Tror det blir fint, om jag hinner. Måste kika hur jag jobbar.

Jag hoppas på fint väder till imorgon, jag vill ha solsken hela dagen. Eller iallafall från klockan 3 & framåt.

Köpt smultronvin till ikväll. Men jaa får se. :) Men kök, mat, aaa.. nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0