Eclipse

Jag & Tilda har ikväll sett Eclipse på bio! Jag tyckte om den, fast jag inte varit så förtjust i Twilight. Tycker hela grejen blir lite mycket oh Bella hit & oh Bella dit. När valet är så uppenbart självklart! Jag & Tilda nästan skrek i kör när vi gick därifrån. Välj Jacob! & båda såg vi lite sådär lagom drömmande ut i blicken. För det var ju så fint, med så stark kärlek & någon som skulle gå genom eld för den här Bella.

Efter det drog vi in på Sliver ett tag & träffade Sara, Sanna & Josefin en snabb stund. Nu är mina fötter trötta, men jag har haft en fantastisk dag. Från kl halvnio på morgonen till nu. & imorgon blir det Smultronstället med familjen & Tilda, (hoppas jag). & nästa vecka lite jobb & sen Halmstad.

Skriver det här nu, jag förstår om jag inte får, men om jag får. SÅ EEELSKAR JAG DIG GÅNGER HUNDRA VÄNNEN! Gör min hundmin nu & ferlin dansen till. Säg att det fungerar. Make my day, week, summer. Haha & känn ingen press här.

Team Jacob Black - drömmarnas drömkille nr. 1. Känner mig som 15 igen & är trots allt 21.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0