Från och med du

Kom precis hem, varit på Rese & vinkat hejdå.

Jag har fått två biljetter till Måndagsklubbens Ladies Night, hihi. Ska dra med Sanna dit på måndag tänkte jag. Söderköping sommar Sannet! & sen har jag fått ett busskort, så nu kan jag åka hur mycket jag vill. Bara för att poängtera detta funderar jag på att åka buss till jobbet idag, sjukt onödigt. Men busshållplatsen är precis utanför dörren & den stannar på trädgårdstorget.

Några timmars arbete idag. För ett år sedan drack jag inte kaffe. Nu är jag en kaffenarkoman, skulle finnas som dropp tänk vad praktiskt. När jag fått i mig kaffe tänker jag klarare, blir en bättre person.

Oscar Linnros - Från och med du. Lyssnat sönder, fin.


Kommentarer
Postat av: sänny

JAAAAAAAA!

vem lurade in dig på låten ? jo JAG :D:D

vem ska ha söderköpingsommar med dig? Jooo JAG!

vem ska till ladiestjoffaloffa med dig? JO JAAG!!!!!

me me me , everythings about meeee :D:D:D:D:D::D:D:

love it. pöss :D;)

2010-07-05 @ 13:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0