Behind blue eyes

När väckarklockan ringde idag var jag helt villrådig. Vad var det för ljud, vart var jag, vad var det som var så viktigt att jag inte kunde få ligga kvar i min mjuka säng. Trots det gick det bättre än någonsin på jobbet idag, inte för att det vara sådan avsevärd skillnad från en dag till en annan. Men det kändes bara väldigt bra, vilket var skönt. & med lite kaffe i kroppen & mängder vatten började även huvudet klarna till. Thumbs up!

Tvättmaskinen går för högvarv här, fixade inte Vasastan idag. Behövde bara komma bort. Kläderna ska vara rena och fina till på Torsdag. Köpte två klänningar idag & hoppas jag får hem skorna jag beställde innan jag åker.

Ska bli skönt att komma bort. Få träffa Ida & lämna Linköping, jag tror det är bra just nu.

Måste till Norrköping med, måste måste måste. Tänkte ta tåget idag. Men det får bli nästa vecka!

Du vet att du räknas till mitt allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0