Home sweet home

Slängt i en tvättmaskin med vita kläder, ska bli rent. Tycker inte om smuts, isch. Haha & vem lyckas om inte någon annan en Sara Olofsson med att lägga sin nya vita kavaj i ett paket nudlar! NUDLAR! & vem fasiken var tvungen att ställa de där nudlarna exakt där jag skulle sätta mig & exakt där jag skulle lägga min kavaj. Snyggt.

Igår var vi på Morfars & det var en riktig höjdare faktiskt. Hade sjukligt kul.

Bussresan hem blev en helvetesresa utan like, mådde inte helt bra efter igår, uttorkad för glömde vattenflaska & det var direktbuss & en icke fungerande air condition. Någonstans där mellan Jönköping & Linköping, försökte jag komma ihåg vad det är som gör livet värt att leva.

Vi hann ta ett sista dopp i havet innan jag åkte iallafall! Super weekend & på tisdag kommer Ida & Sara till Linköping istället. För att städa ur lägenheten, så vi har bestämt häng i trädgårdsföreningen & utgång på torsdag.

VM FINAL, dramatisk start där. Sno bucklan lika med rak höger, nej ska sätta mig & titta ordentligt nu inte snegla från datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0