I'm gonna get dressed for success


Haha att sjunga i bilen, gillar vi.

Jättemysigt med grillning igår hemma hos Ida. Efteråt fixade vi oss & såklart brände jag mig med locktången precis vid ögat så nu har jag ett stort rött märke under ögat. Jätterädd att det ska bli ett ärr eftersom huden är så tunn där. Hoppas, hoppas inte. Ont gjorde det. Efter det åkte vi in till Halmstad! & gick till ett ställe som hette Mårtenssons. Fick möjlighet att säga ett snabbt hej till Sara på hennes jobb & fick med oss en stor påse med massa gott i.

Idag har vi varit på stranden, badat & solat. Precis duschat & tänkte sova lite inför kvällen. Ska grilla idag igen & sen tagga till.

Köpte ett par nya shorts & ny blus & längtar nästan tills jag får tillfälle att använda dem i linköping, det var kärlek vid första ögonkastet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0