Jag vet det inte du vet

Idag kände jag mig riktigt a - game, på jobbet. Kördes på som bara den. Ont i fossingarna, mina nya ack så fina skor är inte särskilt fotriktiga. Så när jag var hemma hos Sara somnade jag halvt om halvt på golvet på mage, med benen upp i luften. (Hon har inga möbler än). Låg & snoozade lite på hennes parkett. Men sen sattes det igång musik och från någon oanad energireserv hoppade jag runt till We dont speak americano. Mina skjorts visar tydligen för mycket rumpa så för att riktigt upset Sanna pyret blev det rumpskak för hela slanten. Åh så kul det var, yiiihaa.

Haha stackarn. Sen lyckades det på något underligt vänster sprättas ut en passionsfrukt över Saras vägg. Till mitt försvar det var icke jag denna gång.

Ledig hela helgen. Förstår ni hur skönt det känns?! Som det ska njutas, festas, biobesök, farmor & farfars land, badas, solas, smultronstället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0