Just live your life

Kom till Halmstad igårkväll. Ida mötte upp mig med bilen & sen åkte vi ut till Påarp där hon bor. Jättefint & bara några stenkast från stranden. Idag jobbade Ida så var nere med hennes storasyster & kompis på stranden. & tog mitt första dopp i havet för i år.

Sill, potatis & Carlsberg, sommarvibbar. Duschat av sanden precis & ska in till stan en sväng. Saknat Ida! & än sålänge har jag älskat varje sekund här. Ikväll ska vi ut & göra Halmstad & imorgon med. Åker hem på Söndag, men jobb & Linköping känns avlägset just nu.

En tanke slog mig på bussresan ner & tidigare idag. & den börjar slå alltmer rot. Känner mig på något sätt mer säker på vissa saker och ting i mitt liv. & börjar omprioritera det jag förut alltid satt i första rum. Att lära mig att säga nej & ta tag i saker som drivit mig till gränsen för vad jag faktiskt klarar av. Det kommer aldrig få upprepas, det får inte upprepas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0