Look into my eyes

Kl är lite för mycket, jag håller på & stryker & packar. Min väska är för stor, inte riktigt samma problem som när jag åkte till Åre i vintras då var den verkligen för liten. Det är det som är bra, sommarkläder gillas. Fick låna denna av Lisa, snällt.

Idag på jobbet kom mamma in med en fin liten påse, i där låg en jeansklänning & jag gillar den skarpt. Efter det köpte vi glass på torget & myste i solen.

På kvällen kom Sanna hit & åt middag med oss. & sedan åkte vi ner till stan, Peak hade en speciell kväll med 40 % rabatt & Sanna gick loss ordentligt. Jag köpte ett vitt baslinne, men känner mig oerhört nöjd. Precis vad som behövdes & jag älskar det.

& mina skor kom ifrån Nelly idag! Det enda som fattas nu, pricken över i:et. SKulle vara de där hallonröda shortsen från Peak. Synd att min storlek var slut.

IMORGON FÅR JAG TRÄFFA IDA! FASIKEN VAD KUL DET SKA BLI. Tyckte det var så kul när hon skrev vi ses imorgon! För vi ses verkligen imorgon! Eller idag rättare sagt. Nu blir jag osäker på vart jag la biljetten. Bara lilla jag som skulle kunna lyckas med det konststycket. & hungrig är jag, nattmacka!

HEJDÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0