SALE

Imorgon är det REA på reapriset, alltså 50 % på det som redan är nedsatt med 50 % & sedan får jag 30 % på det. Åh vad mycket siffror det blev. Jag gick runt en sväng idag, har hittat en del riktigt snygga grejer. & imorgon ska jag slå till! Älskar exempelvis våra Elin trosor - 13 kr! AHHHH. Ska köpa rosa stora badlakan som jag ska ha när jag flyttar hemifrån, FALKE steps & Calvin Klein trosor.

Träningsvärk idag i låren, kändes riktigt skönt. Helt slut efteråt, träna är bra, kanske ska ner till Feelgood idag. Tilda ska träna vid 7 tiden. Ska äta först, luktar gott ifrån köket. Rotfrukter & kyckling i folie.

Ska leka lite med min lille boll nu, han är så söt. Fast har upptäckt något hemskt.. han har en fotfetisch. Bevismaterial 1. Han får en jäkla fart när han ser mina fötter. 2. Han gillar mina blåa steps lite för mycket för att det ska vara hälsosamt för dem eller han (haha han fastnade i dem igår & släpade dem efter sig genom halva mitt rum, pust, stånk, pust & stånk.) 3. Han är nog kär i mina tofflor som ser ut som får, för tycker om att gnugga sin lilla haka mot dom. Åh jag tycker så mycket om honom! Vill inte lämna tillbaka krabaten, på morgonen när jag tar upp honom & han är helt sömnig & öppnar sina ögon & blinkar mot mig, ja då smälter jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0