Say I will do my best

Say "fate my friend", you say the strangest things.

Gissa vem som kirrade en symaskin kl 00.00 på natten?! Jo Sara! Hihi kan knappt vänta har velat fixa det här ett bra tag!

Mys hos Tilda idag! Solsidan & sedan såg vi film. Fick smaka amerikanskt godis, jordnötssmör klar hit. Du är bra du, men det vet du redan. Hade bara väldigt kul, som vi alltid har.

Imorgon ska jag jobba. Så tänkte lägga mig & sova nu! Saken är den att det har varit så varmt på mitt jobb så har gått i flipflops, vet låter illa för sådana skor är fula, men de här är fina. & detta fixar inte mina fötter, ja ska inte klaga men jag har så rysligt ont i dem att jag inte vet vart jag ska ta vägen. De har verkligen sett bättre dagar.

Hoppas det går bra & att dagen går snabbt. För vi är en mindre så kommer inte bli tillfälle för rast, ska försöka tänka att det är som att ta en spruta, just get it over with. Tur att jag tycker om mitt jobb. För det gör jag verkligen. Även om jag haltar fram för tillfället. Haha men vad fasiken gör det, värre saker har väl hänt.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0