Sunny day, walk around my soulside

Lalala, för vädret är fint. Jag har jobbat klart för idag. Köpte en Veckorevyn på vägen hem! Fick ett fint Lipgloss till. & det mest otroliga av allt. Jag tror jag fått bort fläckarna på mina vita skjorts. Hade en foundation fläck som suttit där sedan jag köpte dem för nästan 4 år sedan. Jag älskar dessa skjorts & jag kunde stå ut med den lilla, men när jag fick flera.. Ja det går ju inte.

Så köpte Almgrens Sidentvål på jobbet & jag säger mirakel! Vet att jag låter huslig nu, men alla som känner mig vet att jag är totalt handikappad exempelvis när det kommer till matlagning & sådant. Men nu är jag en fläckborttagningsexpert. Hihi. Gnuggade så mycket att jag fick ett sår på handen. Vilket låter rätt blääk, & har inga plåster så nu har jag en tejpbit. Men bort försvann fläckarna!

Köp, köp, köp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0