Tannefors Café

Åkte ut till Ikano & köpte Sofie Fahrmans bok, Elsas mode. & två deckare.

Efter det Tannefors Café med pappa och Lisa. & där satt mamma med hennes vänninor med.

Köpte en glass med två kulor för trodde de skulle vara små & får en helt enorm glass. På Söndag ska jag till Söderköping och Smultronstället, så antar att det här var only the warm up.

Nu ska jag hoppa in i duschen, måla naglarna & göra en ordentlig peeling. Ska komma ihåg att köpa ansiktsmask imorgon, Niveas den med massa fukt i. & sedan krypa ner i sängen & läsa min bok! Längtar redan, men allt måste vara perfekt. För vet att när jag fastnar för en bok, går det väldigt snabbt att läsa ut den & det känns lite sådär att köpa en ny direkt. Typ lite som att suga på en bra karamell, inte bita för då tar den slut snabbare, haha. Knäppt.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0