Upon a smile

Hade världens mest perfekta dröm inatt, var så sjukligt nöjd. Den involverade att jag hade en bakgård här i Vasastan med två stora pooler & alla grannar grillade & var riktiga sådana där mysgrannar. & sen kom hela Linköping hit & typ grillade hamburgare, hihi. Sen ringde Mathilda & väckte mig & jag bara vet du vad du har förstört nu.

Ikväll ska jag & Tilda köra maraton med Solsidan hemma hos henne. Min lediga dag idag & jag är jättenöjd med det. Ska ut & sola nu för citerar en gravallvarlig Tilda: "Det är aldrig försent".

Känner mig faktiskt rysligt nöjd med det mesta just nu. Have been busy mending pieces and now it is finally paying off. Känner mig hel på ett sätt som jag inte gjort på väldigt länge.


I never wanna see you sad, girl
Don't be a bad girl
But if you wanna leave, take good care
Hope you make a lot of nice friends out there
But just remember there's a lot of bad and beware

Oh, baby, baby, it's a wild world
It's hard to get by just upon a smile
Oh, baby, baby, it's a wild world
and I'll always remember you like a child, girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0