Det är så jag säger det

Blev farmor & farfars land! Jag & farmor badade, var väldigt varmt i vattnet. Simmade ut till flotten tillsammans. Vattnet där är så härligt kan inte förklara det, men det är mjukt? Åt smultron & hittade några små ynka blåbär. Somnade sedan helt utmattad i deras sköna stol. Det var väldigt mysigt, vill bli som min farmor när jag blir äldre. Hon är verkligen bra person på alla sätt, min farfar med. Engagerade & omtänksamma & oerhört älskade av hela sin familj. Fikade med bullar & chokladmuffins!

När vi åkte hem skulle jag göra ett stopp i Ullstämma, men någon var ju inte hemma. Räka!

Jag är väldigt trött just nu tänkte krypa i säng. Imorgon är det Tilda och Sara dag, vi ska laga riktigt god mat tillsammans & ja sen får vi se vad vi hittar på.


“May you grow up to be righteous, may you grow up to be true. May you always know the truth and see the lights surrounding you. May you always be courageous, stand upright and be strong. May you stay forever young.” / Bob Dylan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0