Äntligen

ÄNTLIGEN SOMMAR PÅ RIKTIGT FÖR MIG!! SISTA TENTAN KLAR!!

Är det någon som går AJF som i denna stund inte känner lycka i hela kroppen. Bara att få det gjort, oavsett resultatet som kommer om två veckor. & det kändes ändå som det gick OK. Mer tänker jag inte säga, nu är det bara att hoppas.

Glad, gladare, gladast. Lycklig, lyckligare, lyckligast. Sprallig, sprall.. Ja osv. Haha jag förtjänar att vara det tycker jag. Första året på Affärsjuridiska programmet har kommit till sitt slut. Varav än sålänge högsta betyg i familjerätt, rättsfilosofi & affärsrätt & en avklarad statsrätt.

Imorgon blir det att jobba 10 - 18 på Twilfit. Ska även fixa min pappas födelsedagspresent i veckan för han fyller nämligen 50 år, stor dag.

& nästa vecka börjar Dance in the city & jag hamnade i samma grupp som Ida.

& i övrigt förutom att jobba & dansa ska jag bara sola, sitta på uteserveringar, umgås mina fina vänner som jag inte hunnit träffa så mycket på sista tiden, shoppa & njuta av sommaren!!

Idag är en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Thina

Vi kör vin/öl vad som på en uteservering nåndag gumman? Alt på min balkong ;) Vad du vill bara jag får krama om min kära kusin snart :) Du bara försvinner ju mer o mer sen vi var pluttar, sluta med det!

2010-06-10 @ 16:49:52
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0