Bounty Hunter & IKEA

Idag blev det jobb & sedan möttes jag utanför Twilfit av Emil. Så sjukt varm & så står den jäkeln med två iste från Waynes. Efter det åker vi till IKEA jag hittar ingenting, har ju fortfarande inte kommit fram till om jag är vit eller svart. Tror jag är vit, men av praktiska skäl blir jag svart för annars måste jag måla om allt. & mitt skrivbord är faktiskt sjukligt snyggt, jag älskar det. Tror inte vitt är det skrivbordets färg, skrivbordet vet mer än jag. Såå nu har jag bestämt mig för att lägga pengarna på en större säng! Detta efter att min säng som jag tycker är väldigt fin, blev så ruskigt hånad igår i telefonen av Sanna.

Kontentan är: Jag hittade inte ett smack på IKEA men den fula ungen jag gick med hittade ett ljus som luktade gott men ser ut som en potta & en tvättkorg så han slipper gå ner för trappan för att slänga sin tvätt. Så hela äventyret slutade med att vi istället köpte IKEAS Mjukglass, chokladbollar & ja vet inte allt.

Missade bussen både dit & hem, tydligen är jag jobbig att umgås med. Men jag vet att jag är den bästa vännen i världen.

Såg Bounty Hunter, komedi. Jag har aldrig tyckt så mycket om komedier, men den var riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0