Chill i solen

Stupid me, hur fasiken skriver man ut en bild & visar färgen för frisören när man inte har färgskrivare "Just såhär GRÅÅ vill jag bli".

Tilda & Mike var inne på jobbet idag, sweet together.

Kvällen har jag tillbringat med att läsa Ebba von Sydows bok & BH - skola från Twilfit. Mitt huvud är nu översvämmat av tips om hur man fyndar second hand, vilka matarial som är big no & hur man hittar den rätta bh storleken. Satt i solen & njöt & chillade med min nya vän Igelkotten, hihi han var så söt. Väldigt sällskaplig av sig så höll sig runt min filt. & det sötaste var när han började klia sig, pff pff jobbigt. Såg ut som mina marsvin. Hoppas han är där imorgon igen, vi bestämde dejt!

Hoppas det blir lika fint väder imorgon! Så jag inte behöver "sola" kl 18 på kvällen, ger inte mycket resultat. Kl 13.30 klippa mig. & sedan ska jag köpa gulligaste prickiga klänningen, nya vita shjorts, skor & en snygg Bh från DKNY som jag spanat på. Har nästan inga Balconette & måste ha det till den prickiga klänningen.

Imorgon är en dag bara för mig helt enkelt. Jag längtar något oerhört.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0