Cookiejar

Hallåååå, varför är det enda jag kan tänka på godis, godis, godis just nu. Jag brukar aldrig vara sötsugen. Men just nu skulle jag äta vad som helst som innehåller socker. Känns inte helt ok. Hur kväver men detta sockerberoende.

Abstinens!!

Beachvolleyboll på trädgårdstorget, stod & reamärkte varor & lyssnade på musiken. Häärligt. Jobb imorgon & sedan på andra stället på Söndag.

Sista dagen idag för mig på dansen. Ska bli både tråkigt och lite lite skönt. För jag har inte hunnit med mig själv riktigt. Tenta P & sedan direkt börja jobba & allt.

Min blogg är totalt kaputt vilken den varit länge, tappat suget. & ni ska se mina naglar & obefintliga bränna & när var det senaste jag shoppade något. Jo ett par strumpor! (Bleauforet, jättesöta, men hur roligt?). Av mig själv! Typ för två veckor sedan. Förstår ni hur det känns? Har liksom på något vänster typ slutat bry mig, om allt som har med kläder, utseende att göra. Blir liksom förundrad varje dag jag ser söta tjejor trippa omkring i assnygga kläder, perfekta brännan eller hon som handlade av mig idag & räckte fram sitt kort med välmanikyrerade naglar (fransk manikyr). & jag kikade på mina egna med halvnött rött nagellack, trasiga nagelband & ja skivade naglar (för det blir mina alltid). & jag skämdes! Sjukt mycket. Skärpning Sara.

Men försöker bara förstå, VART FÅR NI TIDEN IFRÅN? Kan ni berätta er hemlighet? Jag försöker hinna med allt & tycker jag böjer mig åt alla håll & kanter för att göra det. & ändå är det alltid något jag inte hinner, någon som känner sig bortglömd. Men saken är den, att när jag väl kommer hem är jag ofta så trött att jag bara vill slänga mig på sängen & dra täcket över huvudet. Vill också bli en tjejtjej. Verkar jobbigt, men ska försöka.

Känner mig liksom otillräcklig? Antar jag.

Kan inte saker vara lika lätt som förr? Skurtkeps & så var man ready to go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0