Extra extra

HAHAHAHA, okej vade hemsk jag är. Men jag tror en bit av mig dör inombords när jag läste detta. & det roliga är att dom satt ut en bild på Ida när hon gör det. Älskar kommentarem längst ner "Jag lyfte den och sprang."

Förlåt, men jag tycker det här är kul. Tycker om dig, hihi.

http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/?articleId=5247883&date=&menuids


"Den 19-åriga studenten var rejält berusad när hon stal en glassgubbe. Nu har hon åtalats för snatteri.

Den 15 november förra året upptäckte en anställd på en bensinstation i Ryd att en glassgubbe, som gör reklam för märket GB, hade försvunnit under natten. Den anställde tittade på en övervakningsfilm och kunde konstatera att tjuven var en ung kvinna som tidigare under natten hade handlat på macken. Med hjälp av ett kvitto och en sökning på Facebook kunde den anställde få fram kvinnans identitet.

När 19-åringen blev kallad till förhör såg hon till att lämna tillbaka glassgubben till bensinstationen. Hon medgav att hon hade tagit föremålet och förklarade för polisen att det hade rört sig om ett hyss. Stölden var inte planerad.

- Jag lyfte upp den och sprang, säger 19-åringen i förhör."

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0