She's got a halo 'round her finger

Konstant stress, it has taken its toll on me.

Varför känner jag såhär? Har verkligen börjat reda upp allt. Men det är som ett arkiv av pappar som borde sorterats i olika fack för länge sedan. Workaholic, tror det är jag. Tror det alltid varit så. Tjejen som aldrig kunde säga nej. Som sa ja & sen förbannat stod & stampade för sig själv när ingen såg.

Idag har jag iallafall försökt styra med en del småsaker efter jobbet. Fixat både det ena och det andra banken, skatteverket & andra hm tråkiga småsaker som måste göras men som alltid skjuts upp.

Ikväll ska jag iväg & har inget att ha på mig & tvätthögen är ofattbart stor. Vågar inte ens titta på den.

Midsommar kommer bli något alldeles extra det är jag helt säker på! & ändå känns det bara jobbigt just nu. jag behöver en klipptid & slingtid, vad ska jag ha på mig? Vilken mat ska jag ta med mig? Förlåt Tild jag vet att det kommer bli helt underbart bra. & försöker vara positiv. Men det är sommar & jag är inte ens brun.

Lista:

Systemet till ikväll
Fixa nytt ID
Fixa nytt kort
Klippning + slingning
Hämta Iphone
Lämna familjerättsboken
Rensa & städa ur mitt rum, eftersom jag slängde ihop allt i en kartong, smart..
Köpa fordral + skor, haha mina skor det är fasiken pinsamt 3 stora hål i ena och två i andra, ska börja nynna på somliga går i trasiga skor, säääg vad beror det på?
Lära mig häftet från jobbet utan och innan, nya chefen börjar 1 Juli
Fixa midsommarkläder + mat
Jobba, jobba, jobba

Nej nu måste jag verkligen göra mig iordning. VAD SKA JAG HA PÅ MIG?! Om man känner sig fin är man fin, så tja det är kört för ikväll.

Ledsen Sara.

Vill ha ett break.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0