Candy - Paolo Nutini

Nu har jag & Mathilda bokat dejt. Hinner nästan aldrig ses, men en heldag är nu inplanerad. Fint väder hoppas vi på, för i sådant fall blir det bad, sol & picknick. Efter det ska vi se Eclipse & sedan sätta oss på någon uteservering. Jag ska få låna Kenza klänningen, den blommiga som jag letat efter så länge, bara det får mig att le lite extra.

Fick nytt schema idag & nya rutiner. Allt känns lite annorlunda jag kunde inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt. Eller om det för mig som ny kanske inte gör någon större skillnad. Tror mest på det senare. Jag undrar vad det här året kommer att föra med sig, rent generellt. Jag är nyfiken. 


I'm a heartless woman at worst, babe
And a helpless one at best


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0