Vilken dag

Hej att jag ens uppdaterar min blogg, hoppet är väl att jag en dag ska orka ta tag i den igen. Med fina bilder från systemkameran & intressanta inlägg, haha. men håll till godo. Vi lever ju på hoppet så att säga.

Är helt slut i benen, upp och ner, ner och upp. har börjat ha mina dans sneakers på jobbet. För de är så ruskigt bekväma & får inte lika ont i kroppen efter en dag i dem.

Emmorna var inne & hälsade med, så gulligt av dem.

Idag blev det 10 - 18. Missade dock att jag hade en hel timmes lunch & blev glatt överraskad när jag fick det berättat för mig. Precis när jag skulle rusa ut från butiken kom nämligen Simon, Tilda & hans lillasyster. Blev så glad, så vi gick en sväng till Gina & sen tittade jag på kort & blommor till pappa imorgon. Jag tänker vara tråkig & ge ett presentkort på Elgiganten 1000 kr & sedan en fin blombukett jag valt ut & sötaste kortet där det står "Det här är en superviktig dag" & sen en mus eller björn, något fluffigt & brunt djur iaf med supermannen kläder på! Haha okej låter illa, men den är sjukt söt.

Inte lätt det här med presenter när man är ensambarn & ja vi är ju liksom två personer här på Vasavägen, dvs. jag & pappa. Hade varit roligare att gå ihop till något större. Men eftersom jag verkligen vet att han önskar sig presentkort där så blir det nog bra! Hoppas jag. Ska skriva något riktigt fint i kortet & berätta hur mycket jag tycker om honom. Haha hoppas jag inte får samma idétorka som Maria Montazami "Dear Cameron, when I walked through those doors.. eller var det en dörr?". Tror jag kiknade av skratt.

Nu ska jag städa hela lägenheten & diska. Det ska vara skinande rent till imorgon den stora dagen. Farmor bakar godaste tårtorna 7 st & sen har vi hyrt en del av Nangs Kitchen, eftersom det är min pappas favoritrestaurang!

Fasiken helt slut.

Jobba imorgon med till 17.00.

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0