Smile.

Jag tänkte bara skriva några snabba rader innan det rinner av mig. Känner mig lite upprymd idag, har varit lite låg på sista tiden. Men idag så fick jag något nytt tänk och nu känns det betydligt bättre.

Föreläsning i arbetsrätt, har inte missat en enda föreläsning på den här kursen, gillas starkt, känns som jag har mer kontroll då och förmodligen en stor anledning till att jag känner mig så nöjd. Efter det satt jag kvar ett tag med Madde och läste. Blev en del snack om allt och inget. Dock skrek min mage av hunger så fick till slut erkänna mig besegrad och bege mig hemåt.

Innan hemfärd cyklade jag till Ryd och gjorde ett tappert försök att få tag i denna tysk. Lyckades ta mig in i huset och hitta korridoren, men fick veta att han i princip aldrig är där utan hänger med sin flickvän. Lika med SVÅR TYSK. Har ingen mobil och har försökt maila.

Måste fixa matlådor! Så ska ner till ICA & köpa ingredienser så jag är beredd imorgon. Jäklar i havet (som Sanna hade sagt) vad det ska läsas.

Ikväll blir det dans och jag känner mig taggad gånger hundra jämfört med förra veckan! Det är dags att börja använda lite av det där sunda förnuftet! För nu känns det inte helt omöjligt längre

I met a girl who sang the blues
And I asked her for some happy news
But she just smiled and turned away
I went down to the sacred store
Where I'd heard the music years before
But the man there said the music wouldn't play

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0