I got ice in my veins

Åhh så kallt! Fick låna en cykel idag eftersom min är sönder. Låset frös fast! Hjälpte inte med svordomar eller sparkar. Aldrig mer, köpte busskort idag. Ska riktigt njuta när jag åker buss imorgon, hihi. Imorgon har vi sista föreläsningen i arbetsrätt! Efter det blir det plugg inför tentan som är den 10 dec. Känns väldigt bra. Har endast ett seminarium, gruppträff och en förläsning i veckan inför externredovisningen att gå på. Det gör att jag kan barrikadera mig i stan och inte behöver vistas eller ta mig ut till LIU.

Ikväll ska jag dansa och bli lite varm i kroppen. Vi ska fortsätta med den nya koreografin, till Rihannas - Complicated. Den går något snabbare än, Hard, förra låten. Ska bli kul, ibland är det nästan skönare med snabbare rörelser för tänker mindre och kommer ihåg lättare, när det kommer mer av sig själv. Borde vara tvärtom. Ska bli kul att bara träffa och prata med tjejerna i dansen med. Lite det som gör det.

Var nere på stan en snabbis och köpte mascara, min var slut. Hoppas den här är bra Maxfactors nya. Har nästan aldrig märkt någon större skillnad. Gillade Lancomes Hypnose drama väldigt mycket, det är väl den enda. Synd att den tog slut så snabbt.

Vinden viner utanför fönstret, ska göra lite te och äta nu. Enbart hunnit äta frukost idag. Vänta, korrigering, vinden blåser sönder mitt fönster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0