Love is my drug, is my heroine.

Vi behöver inte gå omkring med ett ständigt soundtrack i vårt liv. Vi glömmer att se oss omkring och uppleva verkligheten.

Med det sagt jag försöker dra ner på att lyssna på musik. Hur underbart det än är, är jag så otroligt lättpåverkad, dvs. jag påverkas av texter och ljud. På något sätt försöker jag passa in dem i mitt liv & helt plötsligt finner jag mig själv helt nedstämd eller upprymd utan anledning. Kent är med andra ord strikt förbjudet i mitt hem! Melissa Horn kan jag inte låta bli.

Visste ni att under antiken var vissa toner förbjudna för att de ansågs "farliga" förmodligen inte av skälet att de kunde göra en nedstämd utan snarare som ett skydd mot nya revolutionerande idéer. Tror inte de där grekerna var helt fel ute. Jag är helt med på deras linje.

Fast ikväll så fick jag en helt ny spellista med massa nya låtar, så drogar lite lätt jag med.

Samtidigt som jag läser boken i arbetsrätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0