When you believe.

Sitter på LIU:s bibliotek. Var meningen att jag skulle göra gamla övningstentor, men började läsa i böckerna istället. Ska fortsätta snart med bedrägeri. Jämför båda böckerna med varandra så kanske jag faktiskt får in lita av vad det står. Borde ha börjat tidigare är väl medveten om det. På något sätt kanske det skulle vara bra att få en rejäl knäpp på näsan och inte klara den här tentan. Men samtidigt nej! Haha.

Försöker hitta lite inspiration till att fortsätta. Så lyssnar på tre av mina absoluta favoritlåtar Whitney Houstons - Greatest Love of All, One moment in time och When you believe. De är så fina, jag älskar texterna. Alltid texterna jag fastnar mest för.

Vet inte hur många gånger jag stått hemma och sjungit för fullt. Mina grannar och frisörsalongen som ligger vägg i vägg måste hata mig lite smått. Men ärligt det går faktiskt att få kraft från musik, det lyfter upp en när det känns tungt. Har gjort så jag tagit mig igenom en hel del! Kan få en sådan ofantlig energi att jag bara vill hoppa omkring. Det dåliga är att det är lite som en ballong för när jag använt all energi till att hoppa omkring så pyser den liksom ut & så blir jag jättetrött istället, haha. Så lugna låtar idag!

Oj vad långt det här blev om ingenting. Nu ska jag fortsätta, önska mig lycka till. Jag behöver det.

Many nights we pray with no proof anyone could hear
In our heart's a hopeful song we barely understood
Now we are not afraid although we know there's much to fear
We were moving mountains long before we knew we could

Oh yes, there can be miracles when you believe
Though hope is frail, it's hard to kill
Who knows what miracles you can achieve, when you believe
Somehow you will when you believe

They don't always happen when you ask
And it's easy to give in to your fear
But when you're blinded by your pain
Can't see your safe way through the rain
Thought of a still resilient voice, says love is very near

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0