Himlen luktar plast, hjältar överallt

Hurray, min blogg verkade ha total kapsejsat där för ett tag. Men nu fungerar det igen, iieh känns bra som fan. Inte för att det skrivs så mycket. Men hade pillat ihop en relativt ok design och blev inte så glad när mitt tappra försök gått upp i rök!

Idag gick min cykel sönder, helvete. Ska fixa månadskort!

Träffat Mia ikväll! Gillar den tjejen något sjukt, skinn på näsan och så otroligt rolig.

Musik nu, funderar på att lägga mig skapligt tidigt ikväll, dvs. nu. Ska vara pigg imorgon! Fixade tentan i ek. straffrätt verkar det som. Grattis till lilla mig.

Ett stort grattis till Mathilda som kom in på psykologprogrammet på Hawaii. Jag vet att du vill det här av hela ditt hjärta! Så jag vill med det av hela mitt hjärta såklart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0