Electric Bird

Idag hade jag Seminarium - Insiderhandel, schemat strejkade på datorn & kom därmed 10 min för sent Trodde vi var i A huset, men icke. Dumma flicka.

Efter det cyklade jag hem, telefonhäng med Tilda. Sedan ner på stan, åt lunch på Yogi, köpte lumene:s dag, nattcreme och coctail. Cyklade hem och sedan ner till stan igen... Sålde både familjerätts - och rättsteoriboken, jaa. Cyklade till Folkuniversitetet och träffade Ida, vi tittade ut rätt storlekar på kläder, tog large båda två. Hem igen, somnade vaknade & undrade vart är jag? Stapplade runt i något halvvaket tillstånd, tände ljus & drack honungsvatten. Började smått läsa om mutbrott & bestickning, klar nu. Börjar skriva imorgon, inlämning på fredag!

Min dag i kort form, jag vill sova nu! Först ska jag anv. mina lumene produkter, har byggt upp någon förväntan på mirakel här. Godnatt.

PS. Lägg märke till min anv. förkortning, tror jag skulle skriva hela det här blogginlägget i enbart förkortningar om jag inte stoppade mig själv. Bra anteckningar jag gör, arb.t, off.e, best. b. Ska försöka utläsa dem imorgon.

& jag kan inte sluta lyssna på Sias - Electric Bird. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0