Kan inte bestämma.

90 minuters spinning idag på Feelgood.

Tycker det är lite svårt det här med att välja ställe att träna. Har tittat på WC, Feelgood, Campus & Friskis. Det sistnämnda är klart billigast & har dessutom massor med pass. Frågan är dock om jag är trött & kommer hem efter en lång dag. Om jag kommer sätta mig på cykeln för att åka till Tannerfors eller Kanonhuset. Lite tveksamt på den.. känner mig själv.

Feelgood tränar Tilda på, plus i kanten. Campus tränar alla studenter på, stort plus i kanten. WC ligger klart närmast. På Campus får jag dessutom guldkortet vilket inkluderar allt, till ett billigare pris än Feelgood. Var inte alls så billigt där som jag trodde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0