Last Airbender

Var på bio igår & såg the last airbender, trodde den skulle vara cool eftersom det var 3D. Hade gärna sett Avatar på bio i 3D exempelvis. Men den var, ja, sådär. Lite komiska repliker ibland, mycket upprepande, hehe. 

Läser rättsfall nu inför Sem. 2. & sen ska jag börja skriva på min inlämningsuppgift. Liten klump i halsen ska medge. Känner att det spritter i kroppen & vill bara röra på mig. Måste hitta disciplinen & viljan på något sätt att fortsätta läsa. Inte alltid helt lätt, känns en aning tungt nu.

Får förmodligen resultatet på Immaterialrätten idag eller imorgon. Wish me luck.

I Fredags träffade jag Sara! Evigheter sedan, hon kom hem till mig & fixade drinkar & drog med mig ner till Platå. Satt & pratade & fnissade & fick sällskap av Vicki. Bra kväll.

Tilda kom förbi idag & vi åkte till polisen & fixade pass åt henne. Snart åker hon, så glad för din skull. Men kommer sakna dig som in i helvete.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0