Saturday evening

Idga har jag & Tiffany varit runt på stan. Köpte en ny tröjklänning, som jag kan ha till vardags i i ljusbrunt. & bytte mitt armband på Vila till ett guldigt. Min färg.

Träffade Madde & Mateja på stan! Så vog alla fyra en snabb fika på Steves. Färskpressad apelsinjuice, behövde vitaminerna. No more junkfood for me.

Ska fixa lite här hemma nu, ta en snabb varm dusch för håller på att hacka sönder mina tänder. & sedan ska jag & tiffany cykla ut till ICA Maxi! Jag ska se om jag hittar en "Scrunchie", för er som sett Sex and the City, så kanske ni kommer ihåg avsnittet där Carrie säger till sin pojkvän Bergh? Att ingen vettig tjej skulle visa sig ute i en sådan. & dissar därmed hans bok. Hehe, ja en sådan ska jag ha! I svart. Sen ska vi ha spakväll, har köpt ansiktsmasker idag på stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0