Better be.

Ett, två, tre. Jag hittar inte ett enda rättsfall om försök till förskingring, grov förskingring eller trolöshet mot huvudman. Tro mig jag har provat alla vägar, antingen är infotorget sug eller så är jag blä.

Var på konsultation idag på Feelgood. Gick dit med intentionen att vänligt men bestämt säga det här var inget för mig. (Jag väljer Campus). Väldigt bra övertalningsförmåga! & fick till en bra liten extradeal, som gör att det blir 1000 kr mindre för mig själv att betala. Så nu blir det gym & pass! Vill köra step fortast möjligt.

Har provat vaxning för första gången idag med aaj.

& mitt hår blev jag nöjd med! Väldigt nöjd. Tycker verkligen om att gå dit för de är så trevliga och down to earth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0