With some perspective and dedication

Ibland är det bara ödet. Sa Tiffany & jag när vi först cyklade förbi varandra på morgonen till LIU & sedan träffades nere i Filbytergallerian. Skulle hämta ut mina nya stövlar jag lämnat in för omklackning. Vänder mig om & bakom mig står Tiff. Cyklade ut till Ikano tillsammans och fixade en hel massa saker. Slutade med att vi stod på IKEA med varsin mjukglass & kände att vi gjort varandras fredagskväll

Idag var jag på IKANO med Mathilda. Har köpt massa nytt! Ett guldigt armband, ett par nya örhängen, söta underkläder, transparent volanglinne i vitt & en svart transparent blus! Lite småsaker på det med som hårnålar, nagellacksremover, lotion & dylikt.

Efter det fick jag skjuts in till stan & har nu beställt en tofs. Tycker det är väldigt komiskt. En tofs! En svart scrunchie. Men de är ju slut överallt. Desperate times call for desperate measures.

Har även bytt storlek på min boots! Är jättenöjd med dem, de är varma, snygga, stabila och oerhört billiga endast 359 kr. & jag kommer därmed att kunna använda dem hur jag vill, dvs. när vintern kommer är det här skorna som kommer få ta stryk av salt, snö & slask. & mina lårhöga stövlar i mocka kommer få användas vid lite bättre och trevligare tillfällen.

För att komma till det roliga! Det här är så pinsamt att jag ens skriver om. Men vi måste inse faktum, hur mycket händer i Linköping? Tystnaden får tala för sig själv. Genade genom Bokia, & slängde ett öga på några pocketböcker jag varit sugen på att läsa. Haha & så står Baren Håkan där & sen går jag ytterliggare längre in i affären & där står Bingo Rimer. Tyckte jag var kul en regnig lördag i Linköping, att det kan finns en så salig blandning människor på Bokia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0