And I said to myself, what a wonderful world,

Igår lördag, bestämde jag mig för att lämna stan & min varma lägenhet för ett litet slag. Blev en trevlig kväll. Lyckades bli rätt onykter bara, hehe, efter lite shots och biljardspelande. Note to myself; Inte bra att dricka när man är sjuk och på tom mage. Hade ätit en bit chokladtårta och druckit två koppar kaffe.. Hade roligt iallafall, var mysigt och njöt av det fina vädret och utsikten. En viss person var väldigt gullig och bäddade ner mig ordentligt, efter att jag somnat på soffan i hans kök och demonstrativt skjutit bort tallriken med mat som satts fram åt mig.  

Imorse var så vackert, dimman låg verkligen tät över sjön, såg ut som en sagobild lite. Lovar hade inte kunnat se handen framför mig ifall jag varit ute.

Så tack för en fin kväll och morgon/förmiddag.

Hemma nu, handlat på Hemköp. Skämde bort mig ordentligt! Köpte apelsinjuice, kalkonskivor till pålägg och massa mer. Bäst av allt köpte något jag inte ätit sedan jag bodde hemma; Min absoluta favorit, godaste av dem alla, tamtadam; Aprikoskräm och mjölk. ÅHHH. Har pillat i mig lite nu. Hungern är ju väsentligt nedsatt, när en tugga känns som att svälja en apelsin.

En annan kul grej är att jag nog kan räkna mig till den otaliga skaran av svenskar som har pollenallergi! Jag som alltid tyckt att allergi låter så mesigt och klent. JA DÄR FICK JAG. Fy vad jobbigt det är, känns bokstavligt talat som jag vill dö. Är det såhär ni lever era dagar? Icke hållbart, I need some serious medication!


Kommentarer
Postat av: Thina

Jag blev allergisk mot pollen, speciellt björkpollen, för tre år sedan.. Är dock glad att jag bara har få problem som extrem nästäppa och oftast på morgonen. Finns receptfri medicin på apoteket, kolla det! Puss

2011-04-24 @ 22:02:56
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Sara

tänkte göra det imorgon, är helt förstörd haha! :) puss

2011-04-24 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0