Asics,

Bra helg, hann festa och jobba. Bästa av allt; jag är ledig i nio dagar! Ska dansa alla tre danspass den här veckan, något jag aldrig brukar hinna med.

På fredag ska hela släkten ut till min farmor & farfars sommarstuga, äta påskbord & fira min födelsedag. Lite i förtid, men eftersom hela familjen ses så kände vi att det passade. Deras sommarstuga är lite mysigare än att tränga ihop sig i än här. Ska gå ner till sjön & känna på vattnet, säkert iskallt fortfarande, men i sommar.. längtar.

Det jag önskar mig mest av allt, de här löparskorna;


Kommentarer
Postat av: sannabanana

Asics gel-kayano 17:) kanonsko! Kolla bara ditt steg så du inte har neutralt steg för då får du nog ont. Isafall finns asics nimbus istället, den är lika grym den:) puss påre!

2011-04-18 @ 21:08:57
Postat av: Anonym

Dem skorna har jag köpt här! SUPERBRA!! :D älskar dem! / tildis från hawaiiii :D:D

2011-04-19 @ 00:46:16
Postat av: Sara

Sanna; Ja vill verkligen ha dem, men hjälper de mig i affären att se om jag har ett neutralt steg eller inte? :)



Tilly; Ja verkar sjukt bra, längtar tills du kommer hem, så kan vi träna & springa tillsammans! :D



PUSSS!

2011-04-19 @ 01:46:27
URL: http://kitha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Komsi komsi till oss, vi testar ditt steg (dom andra har inte alls samma precision som vi för vi filmar ditt steg för att vara säker på om du faller in eller ej, dom glor bara på din fot o hoppas på de bästa;p )



Har du tid ifag får du gärna komma o testa, ja jobbar till 7:) fast jag kör nog kassa, men vi hjälper dig!



Mathilda! Vad kostade dom pa Hawaii? Foresten, läser din blogg ibland, du är så himla stark:) keep it up

2011-04-19 @ 07:35:52
Postat av: Anonym

Om du skulle springa med den skon o du är neutral, så kan ditt steg falla ut, vilket är rätt förödande för dina fötter o knän, så spana dirr:) men tror inte de ar någon fara, don flesta tjejer faller In i sitt steg:) 80% gör de :)

2011-04-19 @ 07:38:31
Postat av: Anonym

SANNA: dem kostade 700 kr :) jag fick bra rabatt o så :D vt inte vad dem kostar i sverige? :D åh tack så mycket sannaa! :) glad jag blir!



SARA: Haha jag vet inte det där med studio fitness :P dem verkar mest ha dansklasser o vi vet ju alla aatt jag inte är en dansare :P hahah

2011-04-19 @ 19:54:22
Postat av: Sara

700 kr!!! 2000 här, :/ åhh önskar du kunde köpt till mig! men det finns fler pass med, mer andra pass än danspass faktiskt. bodytoning, bodycombat, bodypump, core, spinning ja allt du kan tänka dig! :)

2011-04-19 @ 22:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0