Body Combat,

Idag har jag träffat Tiffy och vi har gått på stan, raraste tjejen av alla, köpte en svart jumpsuit på Gina. 

Efter det gick jag hem åt lite mat och sedan till Bosses och träffade Belinda. Jag valde jordnötsglass och apelsinsorbet. Efter det tränade vi body combat på gymmet eftersom strip aerobicen var inställd. Brukar bara fullt på det passet, men idag var vi bara fem. Fint väder & påsk, kan nog vara en bra förklaring. Kunde ta ut alla steg, dropkick, sidekick, backkick så om jag inte stretchar ordentligt kommer jag inte kunna gå imorgon.

Är tillbaka i min fishtank, tänkte ta en dusch & göra mig fräsch för kvällen. Måste ge cred till mig, jag gick osminkad, knallröd, håret i en tofs, gymkläder genom hela stan och det var fullt med folk på alla uteserveringar. Min pappa hade varit stolt, han gillar mig som mest när jag är extremt otjejig. Jag gillar mig själv med som otjejig, jag tror att det inuti mig bor en liten killtjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0