Chill,

Dansaerobic idag, tränaren var riktigt bra. Väldigt rolig med för den delen, hade en kille den här gången, som vi inte haft förut. Ny koreografi. Mådde väldigt dåligt efter 40 min, så fick avbryta. Kändes inte bra, har aldrig lämnat ett pass. Men som sagt, mådde väldigt dåligt, med betoning på väldigt.

Tog en promenad istället för att få frisk luft & kvickna till, gick hem till min mamma & chillade lite i hennes nya lägenhet. Gillar den jättemycket!

Har anmält mig imorgon till 20/20/20 så får jag ta igen vad jag missade idag. Önskar mig löparskor, så jag kan börja springa runt ån. Så skönt att springa, inte i början kanske, men när väl konditionen är tillbaka finns det inget bättre. Rensar tankarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0